En olekaan vähään aikaan kirjoitellut. Minä ja sisarukseni täytimme 2- vuotta 1.3. 2010! Sitten viime kertoman olen ollut tädin luona kahdesti hoidossa. Ennen joulua olin juoksuaikani takia tädillä. Meillä päin on paljon irrallaan juoksevia uroksia ja emäntäni sai soitella omistajien perään jatkuvasti. Toisen kerran olin tädillä  syntymäpäivän jälkeen kun perheeni lähti kylpylälomalle. Täti yritti viedä minua luonnetestiin, mutta saimme varasijan 20.  Kuulemma luonteen testaus on tulossa pakolliseksi käyttökoirille . Toivomme että ainakin testejä on enemmän ja lähempänä...

Kovasti puhutaan myös taas rotukoirien terveydestä ja sen testaamisesta. Sisarukseni ovat toivon mukaan menossa runsain joukoin kevään aikana sekä- lonkka , kyynär -polvi ja silmätarkastuksiin, jotain yhteiskäyntejä täti onkin järjestänyt. Kovasti pennunostajat kyselevät terveystuloksia pentua ostaessaan, mutta sen jälkeen asia helposti unohtuu kun pitäsi tehdä itsekin jotain. Täti on vienyt minut edellä mainittuihin ja olen kuulemma jalostusekelpoinen eli terve! Minulle on tehty myös dna - testi jonka mukaan en kanna ei toivottuakeltaista väriä.